خرید و دانلود فیلم ایرانی
نوشته شده توسط : غریبه

زندگی 20،000 سال پیش سخت بود. پدر كدا (كدی سمیت-مكفی) رهبر یک قبیله اروپایی است و انتظار دارد كه پسرش در پله های جنگجو خود را دنبال كند. کدا که از خشونت دور می شود ، در شکار مجروح می شود و برای مردگان باقی می ماند. در سفر خائنانه خود به خانه ، او یک دوست تعجب آور را ایجاد می کند: گرگ به همان اندازه مجروح.

فیلم های برادران هیوز - جامعه در معرض خطر ، از جهنم ، کتاب الی - همواره خشونت هایی را پشت سر گذاشتند و یک عنصر مبارزه برای بقا بودند. اولین فیلم آلبرت بدون برادرش آلن ، هر دو را حفظ می کند ، اما نرمتر و دوستانه تر از نظر خانوادگی است. خرید و دانلود فیلم ایرانی

این داستان نه چندان واقعی از آغاز دوستی بین انسان و سگ است. در نیمه دوم دوره سرخپوشان ، هنگامی که انسان به اندازه کافی پیشرفته بود که زبان و اسلحه داشته باشد اما هنوز راهی برای ساخت خانه ها نباشد ، یک پسر نوجوان به نام کدا (یک کدی سمیت-مک پی که به سختی قابل تشخیص است) توسط پدرش مرتب می شود. ، رهبر قبیله تاو (Jóhannes Haukur Jóhannesson). کدا مناسب شکار نیست ، همانطور که مادرش می گوید ، "با قلب و نه نیزه". عدم تمایل او به صدمه زدن به هر موجود زنده باعث می شود که وی در طی شکار گاومیش از صخره ای که فرض مرده است ، بیرون بیاورد. کدا در حالی که تلاش می کند راهی خانه خود را پیدا کند ، توسط یک گرگ مورد حمله قرار می گیرد که به سختی با مجروح شدن یکی از آنها فرار می کند. غریزه تربیت طبیعی کدا او را به جای کشتن او ، برای کمک به گرگ راهنمایی می کند ، و این دو به همراهی تدریجی و آزمایشی می شوند.

هیوز از هرگونه فحاشی در آن مجموعه دور می شود ، همیشه روشن می کند که این دنیای وحشی است که بقای آن هرگز نمی تواند به عنوان یک امر بدیهی در نظر گرفته شود. او پیوند بین کدا و آلفا را نشان می دهد ، همانطور که پسر نام گرگ خود را می گذارد ، به همان میزان که از طرف نیاز متقابل به محافظت ، به عنوان محبت رشد می کند. صحنه های سرگرم کننده کدا که سعی می کند حمام تمایلی خود را به دست نیاورد ، با سلسله نبردهای سخت برای تسلط بر غذا در تضاد است. این سگ من نیست.

این یک داستان بسیار خطی است ، یک ماجراجویی ساده برای سفر به خانه ، با کارگردانی هیوز و به زیبایی توسط مارتین گچلاخت. حتی اگر شما بیشتر شخص گربه ای باشید ، چیزهای زیادی وجود دارد که باید در این داستان از بهترین دوست انسان جذاب باشند.





:: برچسب‌ها: خرید و دانلود فیلم ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: